co znajdziecie na blogu?

W moim blogu będę opisywał zajęcia Aikido, które prowadzę w Dojo Aikikan w Jabłonnie. Jak znajdę czas to pojawią się inne przemyślenia. Zapraszam.

sobota, 27 sierpnia 2022

2022.08.27 Nowy sezon Aikido - informacje

 hej,

w normalnej sytuacji zacząłbym maila w następujący sposób: "Miło mi poinformować, że już 1 września..."


Niestety, nie mam tak dobrych wiadomości. W dniu wczorajszym dowiedziałem się, że w szkole w Jabłonnie nie został zakończony remont i nie mamy możliwości rozpoczęcia zajęć Aikido od 1 września 2022. Najwcześniejszy termin jaki znam na dzień dzisiejszy to 1 października 2022 (choć też było to przekazane z pewnym wahaniem). Szkoła już dwa tygodnie temu wiedziała, że remont nie zostanie zakończony w terminie ale nie dała mi tej informacji, co powoduje, że znalezienie czegokolwiek (sali) na zastępstwo w przeciągu najbliższych trzech dni ma szanse bliskie zeru.


Ja oczywiście się nie poddaję i przede mną intensywny czas (sobota niedziela - gromadzenie adresów, telefonów, kontaktów; poniedziałek, wtorek i środa - dzwonienie, jeżdżenie i rozpoznanie) poszukiwania "świętego Graala". 


Na dzień dzisiejszy nie wstawiam jeszcze żadnej informacji na FB Dojo Aikikan, licząc, że znajdę rozwiązanie dla tej sytuacji - prośba do Was o cierpliwość, bo na mate na pewno wrócimy!


O wszelkich zmianach będę Was informował.


serdeczności

Marcin Wielgopolan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz