co znajdziecie na blogu?

W moim blogu będę opisywał zajęcia Aikido, które prowadzę w Dojo Aikikan w Jabłonnie. Jak znajdę czas to pojawią się inne przemyślenia. Zapraszam.

czwartek, 4 lutego 2010

04 lutego 2010r

no cóz dopiero dzisiaj zebrałem się aby cokolwiek napisać.
od 2 lutego od ok. 22:30 mogę pochwalić się posiadaniem stopnia 1 DAN (shodan) Aikido. Sensei Leman urzadził nam małą rzeźnię, pokazał nad czym mamy jeszcze pracować i co jest przed nami. Tak naprawdę to dopiero teraz rozpoczyna się prawdziwa nauka i prawdziwe Aikido. Zobaczymy co z tego będzie dalej.

2 komentarze:

  1. Gratuluję!!!!!!!!
    Nadmienię tylko że kosztowało mnie to pogryzione paluchy, no i przymarzłam do ławki, ale warto było.
    Zmień sobie opis " o mnie ":)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE!!! Brawo, brawo, brawo!
    A tak na marginesie: ja i inni obecni na obozie uczniowie mieliśmy niezłego stresa. Chociaż wszyscy wiedzieliśmy, że nasz sensei musi, po prostu m u s i zdać!

    OdpowiedzUsuń