co znajdziecie na blogu?

W moim blogu będę opisywał zajęcia Aikido, które prowadzę w Dojo Aikikan w Jabłonnie. Jak znajdę czas to pojawią się inne przemyślenia. Zapraszam.

niedziela, 11 grudnia 2016

24/44

Dzień dobry,
troszkę o modyfikacji czasu dla wyzwania:
... jak pisałem wczoraj (w mailu), dokonałem szybkiego odliczania i wyszło mi - mam nadzieję, że bezbłędnie, że do końca roku od dnia rozpoczęcia wyzwania będzie dokładnie 44 dni - dlatego 44 będzie od dzisiaj liczba wiodąca.
Każde wyzwanie powinno być określone w czasie, liczba 100 jest atrakcyjna choc całkiem duża - każdy po 1 stycznia 2017 będzie mógł działać dalej z Aiki taiso - będzie mi miło :) Możliwe, że w nowym roku będzie nowe wyzwanie - jakie? zobaczymy...


a dzisiaj zapraszam do ćwiczeń!!!

pzdr
Marcin sensei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz