co znajdziecie na blogu?

W moim blogu będę opisywał zajęcia Aikido, które prowadzę w Dojo Aikikan w Jabłonnie. Jak znajdę czas to pojawią się inne przemyślenia. Zapraszam.

sobota, 20 listopada 2021

2021.11.20 Staż z Etienne Leman Sensei vol.3

 Cześć,

z trzeciego treningu relacja będzie "na sucho" bo na macie juz mnie nie było :( ale to rozsądek zwyciężył emocje ;) (praca w nocy, wykład od rana no i staż)

Z tego co moje oko zarejestrowało to kontynuacja katate ryote tori:

- ikkyo ura

- nikkyo ura

- sankyo ura

a na koniec treningu kokyunage (kote geashi na nikkyo) - dodam od siebie, że baaaardzo długo (20 minut)

potem już tylko yonkyo w trójkach (osoby z Bydgoszczy jakoś dziwnie to robią...) i seno-undo.


Przysłowiową "wisienka na torcie" było wspólne biesiadowanie czyli wspólny posiłek po treningu :)

Ja dosyć szybko wyszedłem bo dzisiaj mam urodziny i moje dziewczyny przygotowały dla mnie niespodziankę :)

a to ekipa z dzisiaj:


[mnie nie ma bo to po drugim treningu a na macie już mnie nie było]

Serdeczności

Marcin Wielgopolan



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz