co znajdziecie na blogu?

W moim blogu będę opisywał zajęcia Aikido, które prowadzę w Dojo Aikikan w Jabłonnie. Jak znajdę czas to pojawią się inne przemyślenia. Zapraszam.

piątek, 9 maja 2014

2014.05.08 trening

hej,
zgodnie z zapowiedzią dzisiaj mieliśmy ćwiczyć do pokazu, część sticte Aikido. Nie wiem dlaczego ale albo brakowało koncentracji albo cos innego "wisiało w powietrzu" bo nie mogliśmy przejść pierwszej przygotowanej przeze mnie techniki (od tyłu złapanie obydwoma rękoma i zaciśnięcie wraz z rękoma uke na wysokości klatki piersiowej - takie unieruchomienie). No cóż, w takim układzie poszliśmy w inna stronę: techniki w hanmi hantachi waza:
- kote geashi - każda kombinacja
- shiho nage - j.w.
- kaiten nage
Dodatkowo później ćwiczyliśmy w tachi waza:
- ten chi nage
- obronę przed atakiem mune dori

Szczerze mówiąc nie byłem do końca zadowolony z przebiegu treningu i co ciekawe ze dwie osoby tez mi powiedziały, że dzisiaj źle im się ćwiczyła, że atmosfera była jakaś inna...
Aha, na początku przećwiczyliśmy jeszcze wspólne ćwiczenia z jo.

na jutro mam super plany więc może poprawią mi humor ...

pzdr
s.Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz