co znajdziecie na blogu?

W moim blogu będę opisywał zajęcia Aikido, które prowadzę w Dojo Aikikan w Jabłonnie. Jak znajdę czas to pojawią się inne przemyślenia. Zapraszam.

piątek, 18 listopada 2016

1 of 14 days challenge

Dzień dobry,
zgodnie z propozycją moją z wczorajszego treningu, przesyłem pierwszy
mail z czternastu dotyczący naszego wyzwania.
Celem tego wyzwania jest aby przez 14 dni (codziennie) wykonywać
ćwiczenia uelastyczniające nasze biodra (koshi undo), czyli w skrócie
wykonanie 4 x 30 skłonów (w siadzie: do wyprostowanych nóg, w siadzie
rozkrocznym: do lewej nogi, do prawej nogi, do środka). Wszystko
wykonujemy po małej rozgrzewce.
Zasadą jest to, że każdy z Was ma czas w danym dniu do 23:59 aby te
ćwiczenia wykonać a dodatkowo przesłać maila do wszystkich
(odpowiedzieć na mojego maila), że zadanie zostało wykonane.
Dołączona jest większa ilość osób niż te które były wczoraj na
treningu - myślę, że wszyscy powinni mieć równe szanse.
Podchodzimy rozsądnie do tego zadania - jeżeli ktoś faktycznie nie
będzie mógł (np. kontuzja, choroba) - to nie robi.

moje ćwiczenia dzisiaj już zostały wykonane (moja wersja jest troszkę
bardziej rozbudowana ale nie zajmuje więcej niż 15 minut)  :)


życzę powodzenia!!!

Marcin sensei

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz